JUMO har været en ejerdrevet familievirksomhed siden grundlæggelsen i 1948. Direktørerne Bernhard Juchheim og hans søn Michael fortsætter sammen med direktørerne Dimitrios Charisiadis og Steffen Hoßfeld det, der allerede var vigtigt for grundlæggeren Moritz Juchheim: mennesker, værdier og innovationer.
Ledelsen har nu i mere end 75 år bygget på disse værdier. Ledelsen ved, at god ledelse sammen med innovative løsninger, til kunderne, er de vigtigste byggesten for en succesfuld virksomhed. Ud over den bæredygtige virksomhedsledelse, som de administrerende direktører er forpligtet til, tager de i fællesskab ansvar for den strategiske videreudvikling af koncernen.
Administrerende direktør Dipl.-Ing. Bernhard Juchheim er søn af virksomhedens grundlægger Moritz Juchheim
Dialog og tillid i samspillet med vores kunder spiller en central rolle for os.
Administrerende direktør Dipl.-Kfm. Michael Juchheim er barnebarn af virksomhedens grundlægger Moritz Juchheim
Vi er stolte over at være forblevet en uafhængig familievirksomhed gennem alle årene med en dynamisk udvikling. For det er det, som kontinuitet betyder for os!
Dipl.-Ing. Dimitrios Charisiadis, Chief Executive Officer
JUMO er et stærkt brand med et enormt potentiale. Den vellykkede kombination af de traditionelle værdier i en familievirksomhed med moderne ledelse, gør koncernen til en stærk og pålidelig partner for kunder over hele verden.
Dr. Steffen Hoßfeld, Chief Executive Officer
Vores 2500 familiemedlemmer er forpligtet til at inspirere vores kunder med innovative banebrydende teknologier, høj produktkvalitet, maksimal proceseffektivitet og leveringssikkerhed.
Harald Schöppner, Head of Global Development
Vi ledsager JUMO's udvikling fra komponent til systemleverandør med innovative produkter til den digitale tidsalder samt sofistikerede tekniske løsninger til komplette kundeapplikationer.
Alexandra Dantmann, Head of Global Human Resources
Mennesker er i centrum: motiverede og højt kvalificerede medarbejdere har skrevet JUMOs succeshistorie i mere end 7 årtier.
René Auth, Head of Global Production
Kombinationen af avanceret teknologi og permanent procesoptimering sikrer fleksibel og hurtig produktion til konkurrencedygtige priser.
Michael Diegelmann, Director of Global Product Management / Market Segment Management/ Marketing
Vores markedsføringsstrategi har til formål at bringe vores brands personlighed til live. Det betyder, at vi kan præsentere vores systemer og løsninger på en måde, der ikke kun inspirerer, men også udgør en unik USP for vores kunder.
Dr Nicole Roß, Director of Global IT
Digital forandring kan kun lykkes med en meget effektiv og moderne IT-afdeling, der forstår at sætte kunden i centrum med målrettet service. Og det er præcis, hvad vi står for.
Kai Klitsch, Director of Global Finance & Procurement
Et solidt økonomisk fundament, en høj grad af økonomisk effektivitet og et strategisk syn på fremtiden gør det muligt for koncernen at vokse støt, hvilket igen gør det muligt at sikre og skabe arbejdspladser.